czwartek, 24 lipca 2008

Pudełko na prezent

Witam! Dawno tu nie pisałam, bo miałam chwilowe problemy z komputerem. Na szczeście jest już dobrze i nie czekam ani chwili by coś tu zamieścić :).  Dzisiaj pokażę pudełko, które zrobiłam na prezent dla teścia - mąż wybrał prezent, a ja zasiadłam do wycinania i klejenia  pudełka :) . Wspólnymi siłami udało się. Pudełko na prezent pasowało jak ulał :). Zapytacie - co było tym prezentem? - to sekret i tylko wtajemniczeni wiedzą :).

Pozdrawiam Was wszystkich bardzo, bardzo serdecznie i strasznie się cieszę, że tu zaglądacie :).

3 komentarze:

rudlis pisze...

Oj, piękne pudełko :)))
A papier falisty kupowałaś w sklepie? Czy miałaś z odzysku;)

Luna77 pisze...

Dziekuję :) ! Tektutę falistą miałam "uchowaną" z zestawu kreatywnego zakupionego rok temu w markecie :). Pozdrawiam!

dziwotworek pisze...

bu, a ja nie wiem.. nie jestem WTAJEMNICZONA :( Bu :P ale pudełko śliczne xD