sobota, 6 grudnia 2008

W ogrodzie

W lipcu tego roku zostałyśmy zaproszone do znajomych na działkę. Córcia bawiła się ze swoją rówieśnicą wspaniale,  było tam sporo atrakcji dla malutkich dzieci m.in. piaskownica, huśtawka, basen, namiot i przede wszystkim świeże powietrze, cisza i słońce :). Oto zrobiony przeze mnie ( w tym tygodniu) albumik pamiątkowy tamtych chwil :) Albumik ma wymiary 7,5 x 10,5 cm. 










Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój "kawałek sieci" i dziękuję za miłe komentarze! :)

6 komentarzy:

Pejtoon pisze...

O!!!!
Ale cudo, bardzo mi się podoba, szczególnie dobór materiałów i kolorów :)

Maugo pisze...

To zdjecie na lawce najlepsze :D One takie male siedza na niej :) Albumik bardzo ladny! wesolutki.

Danka M. pisze...

Twój cudny albumik podsunął mi pewien pomysł ..... .

Anonimowy pisze...

śliczny ten albumik.
Bajka http://blog.onet.pl

dziwotworek pisze...

bardzo, bardzo mi się podoba ten albumik.. jest prześliczny! xD
do tego jeszcze te zdjęcia... - cudo!
pozdrawiam :*

Songaja pisze...

Bardzo wdzięczny.