niedziela, 25 stycznia 2009

Muzyczna zabawa :)

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do muzycznej zabawy przez Rudlis i Karolę - 2008, dziękuję Wam :* 

Zasady zabawy skopiowałam od Rudlis (mam nadzieję, że się nie pogniewa): 

1. Zastanów się, w rytm jakiej piosenki poszedłbyś/poszłabyś na koniec świata, tam gdzie nogi poniosą, lub zabrał(a)byś na bezludną wyspę?

2. Umieść link do tej piosenki na blogu (np. za pomocą YouTube, Wrzuta, Google.video itp. etc.)

3. Napisz, jakie wspomnienia i skojarzenia wywołuje u Ciebie ten utwór.

4. Zaproś 2-5 osób, znajomych bloggerów do tej zabawy i powiadom ich w komentarzu, na ich blogu...

5. Miłego słuchania i wspominania...

6. Zabawę wymyśliła Ignezja.

Długo myślałam , bo dużo mam takich piosenek.... Generalnie jest tak, że każda piosenka do mnie inaczej  "przemawia" w zależności od humoru , nastroju jaki mam w dany dzień :). Na bezludną wyspę wzięłabym jednak:

- "Stare Dobre Małżeństwo" - uwielbiam wszystkie ich piosenki, przypominają mi lata spędzone w harcerstwie, na obozach, w Bieszczadach 

- Vondę Shepard, piosenki z filmu "Ally McBeal"- piosenki te dodają mi bardzo dużo energii.

Do zabawy zapraszam: Maugo, Oliwkę, Patis, Gabcię, Aeljot

1 komentarz:

OLIWKA pisze...

hej Luna, dziękuję za zaproszenie do zabawy :) przepraszam, że tak późno odpisuję, ale dopadło nas wszystkich
przeziębienie :):)
zupełnie nie nie nadaję się do takiej zabawy :):):), bo za dużo rzeczy chciałabym wpisać, dlatego wirtualnie odbijam pytanka do bardziej zdecydowanych scraperek ;-)