czwartek, 30 kwietnia 2009

Kocie wyróżnienie

Dziś spotkała mnie bardzo miła niespodzianka, otóż dostałam wyróżnienie od Alexls KREATYWNE KOTY - dziękuję bardzo :*. Właściwie to wyróżnienie powinno być dla mojej Córci, bo ona jest największą miłośniczką kotów w naszym domu ;)


Wyróżnienie to stworzyła Kazikot, która napisała tak: "...w przeciwieństwie do wszelkich innych nagród i wyróżnień, darujmy sobie ograniczenia, limity i nakazy:)
wysyłam koty tym którzy są dla mnie niesamowicie twórczy (a właściwie twórcze, bo chłopa żadnego jeszcze nie znam;)), i tym których lubimy.. tym którzy są zakręceni, radośni, pozytywni, tym którzy są och i ach!:D

będę bardzo szczęśliwa gdy koty pójdą dalej w świat, kierowane waszymi upodobaniami twórczymi i osobistymi:)..."

Skoro nie mam ograniczeń to wysyłam to zaproszenie wszystkim, których blogi widnieją na  bocznym pasku mojego bloga, i do których zawsze zaglądam :). 

Brak komentarzy: