poniedziałek, 28 września 2009

Pudełkowo

W sierpniu zapisałam się na wymianę pudełeczek u Rachel. Trzeba było zrobić  jedno pudełeczko w dowolnym kształcie, wielkość nie mniejsza niż dwa pudełka od zapałek razem wzięte, a nie większa niż pudło od telewizora :D . Zawartość pudełka to niespodzianka (np.  coś wykonane ręcznie lub coś z tzw. przydasi). W tej wymianie moją partnerką została Ania Konieczna i to właśnie Jej wykonałam takie pudełeczko z niespodziankami :). Ania przesyłkę już otrzymała( cieszę się , że Jej się  podoba :) ), dlatego mogę pokazać na blogu co udało mi się stworzyć :). 

Po kolei, najpierw pudełeczko:

a tu zbliżenie:

a w pudełku...

...notesik - scrapuszko (z żółtymi karteczkami w środku)...



...scrapuszko jest zamykane na rzep (znajdujący się pod guzikiem)

...mini - karteczka/bilecik ...

...składaczek/mini - albumik kieszonkowy...

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe komentarze, które mi zostawiacie :*

7 komentarzy:

Rachel pisze...

piekne....a ten "domek" -rewelka -obdarowana na pewno jest uchachana od ucha do ucha!!:) cieszę się że tyle serca włożyłaś w zrobienie tego pudełeczka, tak wspaniałej niespodzianki!!:) i mam nadzieję że sie miło przy tym bawiłaś?:) buziaki!!!:)

Zielonooka pisze...

pudełeczko piękne,notesik i składaczek również. Napracowalas sie to widac ale z serduchem to zrobilas. Domek na notesie jest uroczy i ten pomysl z zamknieciem super:)
pozdrawiam:))

Mazmika pisze...

Piękna praca, utrzymana w tym samym klimacie...a notesik-domek rewelacyjny!

Anonimowy pisze...

jejku...to są arcydziełka!!!
wszystko w nich mnie zachwyca...i kolory i pomysły i wykonanie......
tego się nie da opisać!!!
cudeńka.
jedna z najcudowniejszych rzeczy jakie mam u siebie!
dziękuję najpiękniej jak potrafię.

Luna77 pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa! :*

Gosia pisze...

Ale się napracowałaś!Zazdroszczę adresatce.Cudo!!

Dorota pisze...

Śliczne pudełeczko i notesik i składaczek :) Notesik - domeczek bardzo mi się podoba!