czwartek, 5 lutego 2009

Zabawa "Jedyne"

Do zabawy wywołała mnie Madlinka (od niej też skopiowałam zasady zabawy): 

1.Odpowiadamy na pytania:

-jedyny taki dzień
-jedyna taka noc
-jedyna taka chwila
-jedyne takie wydarzenie
-jedyna taka scraperka

2.Wklejamy zasady i banerek na swój blog.

3.Wywołujemy do zabawy 5 innych scraperek.

4.Powiadamiamy o zabawie również scraperkę z ostatniego pytania

To odpowiadam : 

Jedyny taki dzień - dzień mojego ślubu 

Jedyna taka noc - noc kiedy urodziła się moja Córeczka 

Jedyna taka chwila - pierwszy uśmiech mojej Córeczki

Jedyne takie wydarzenie - kiedy pierwszy raz zobaczyłam bijące serduszko mojej Córeczki na monitorze przy wykonywaniu usg ciążowego :)

Jedyna scraperka - tu się wyłamię, bo nie potrafię wskazać tej jedynej, każda scraperka jest jedyna, wyjątkowa i niepowtarzalna :)

Do zabawy zapraszam: Rudlis, Loreenę, Margaretkę, Nowalinkę, Nataly

4 komentarze:

nataly pisze...

dziękuję bardzo za zaproszenie do zabawy. :)

miodo_oka pisze...

Kasiu,
pięknie dziękuję za wszystkie cudowności jakie wysypały się z kopertki wysłanej przez Ciebie.

Dziękuje ślicznie wszystko na pewno się przyda ... uśmiechnięta biedronka zadomowiła się na dobre w tych cudowniastych cudownościach , schowała się pod notesikową okładeczką i udaje że jej nie ma :o)

Pozdrawiam serdecznie i nie omieszkam napisać o nagrodach za upolowanie 7777 :o)

Buziaki ....

rudlis pisze...

Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)

Songaja pisze...

O jak mi miło. Dziękuję Ci Luno z całego serca.