sobota, 25 kwietnia 2009

Wesoła czarownica :)

Spróbowałam zrobić sobie papier scrapowy z papierowej serwetki za pomocą folii spożywczej. Bardzo fajnie, łatwo się go robi : kładziemy kartkę ( ja zastosowałam kartkę z bloku technicznego), na nią folię spożywczą, a następnie jedną warstwę serwetki (tą z nadrukiem). Prasujemy to wszystko przez gazetę  bardzo rozgrzanym żelazkiem przez ok. 1 min. ( folia zlepi serwetkę z papierem podkładowym) odcinamy wstające końcówki serwetki i papier do wykorzystania w scrapach gotowy :). 

Z tego mojego pierwszego papieru zrobiłam ostatnio komplecik: zakładkę i karteczkę urodzinową z wesołą czarownicą . Kto chciałby przygarnąć ten komplecik proszę o wpisanie się pod tym postem w komentarzach do 27.04.2009 do godziny 23:59 :). 28. 04.2009 zostanie wylosowana jedna osoba, do której powędruje ten komplecik :) 

Pozdrawiam ciepło ! :)

6 komentarzy:

dziwotworek pisze...

Ja! Ja chcę xD Wylosuj mnie xD bardzo ładne :D
pozdrawiam :*

ulkasan pisze...

ale ekstra!! będę musiała też spróbować :)

ALEXLS pisze...

Pomyslowe - az chcialabym zobaczyc to z bliska;) Pozdrawiam!

Magdalena Przybytek pisze...

I wystarczy tylko jeden maly komentarz ??? ;) Pozdrawiam serdecznie

Katrina pisze...

Świetny pomysł i świetne wykonanie. :)
Dlatego i ja się dopisuję... ;)

aleeeksia pisze...

Niesamowity efekt. Ja próbowałam, ale niestety nie wyszło tak jak miało... Być może miałam mało nagrzane żelazko.
A na końcu skromnie się dopisuje, cociaż nie o to tu chodzi ;)
Pozdrawiam ;***