piątek, 24 lipca 2009

Hm...

Oj, długo nie pisałam, nie pisałam ... ale zaglądałam i Wy zaglądaliście, za co dziękuję :). U mnie remont zaczął się w czerwcu i trwa, trwa, trwa .... i nie wiadomo kiedy się skończy :(. Mam nadzieję, że niedługo :). Miejsca do scrapowania mało, ale jeszcze jakoś daję radę :). Dziś pokażę moją pierwszą "kopertówkę" zrobioną mojej siostrze z okazji Urodzin : 


A tutaj  prezent (za upolowanie licznika z liczbą 8333), który otrzymałam (jakiś czas temu) od Babci Damurek - bardzo dziękuję! Zdjęcie nie oddaje w pełni uroku tej pięknej butelki, jej zdjęcia  na blogu Babci Damurek są o wiele ładniejsze: 

Jak już będzie po remoncie, to znajdę dla niej miejsce żeby wszyscy mogli ją ciągle podziwiać :). 

Pozdrawiam serdecznie w ten upalny dzień ! 

5 komentarzy:

ALEXLS pisze...

Karteczka wspaniala! Nie zazdroszcze remontu.... Zycze, abys sie z nim szybko uporala i miala wiecej czasu na hobby! Pozdrawiam!

rudlis pisze...

Kopertówkę śliczną zrobiłaś :)))
A nagroda od Babci Damurek podziwiam!
Życzę szybkiego zakończenia remontu!

Zielonooka pisze...

wyśmienita kopertówka:)

alterego-poczwarka pisze...

Znamy te remontowe problemy, oj znamy - u mnie od 2 tygodni łazienka w rozsypce ;-)Tym bardziej podziwiam, że udało Ci się wygospodarować czas i miejsce na te śliczności. Pozdrawiam!

dziwotworek pisze...

ależ dawno mnie tu nie było ;)
ale wszystko piękne jak zawsze xD
pozdrawiam :)