piątek, 22 maja 2009

Calineczki / Inchies

Niedawno wzięłam udział w wymianie na House of Art. Wymiana dotyczyła Inchies czyli Calineczek ( małe karteczki o wymiarach 1x1 cala czyli 2,54 x 2,54 cm, którymi można się wymieniać jak ATC, do ich wykonania można użyć wszystkiego: sznurka, tkaniny, farby, nitów, cekinów, znaczków i co tam nam przyjdzie do głowy ... jedynym ograniczeniem są wymiary i niekiedy temat).

Ponieważ na stronie HoA Calineczki, które ja otrzymałam zostały już ujawnione, to też pokażę jakie MISTRZOSTWO ŚWIATA  dostałam od Manualnie.pl . Ta zdolna kobieta zrobiła dla mnie cały komplet, a same inchies to magnesy. Patrzcie i podziwiajcie  ( bo ja napatrzeć się nie mogę).

Jeszcze raz dziękuję Ci Kasiu, za te cudności! :*




Pozdrawiam serdecznie! 

3 komentarze:

Rachel pisze...

fakt...śliczności!!:)

dziwotworek pisze...

boskie! ;)

Songaja pisze...

Ale śliczna i jaka pomysłowa. Naprawdę super.