sobota, 16 maja 2009

Moje pierwsze ATC i spotkanie wrocławskie :)

Dzisiaj we Wrocławiu spotkały się regionalne scraperki i robiły ATC. Z założenia każda miała zrobić 6 ATC na 6 wylosowanych tematów i z wylosowanych materiałów. Na spotkaniu byłam z Córcią i mało czasu było :) , więc udało mi się zrobić tylko 3 moje pierwsze w życiu ATC-aki :).  Oto one ("Młodość", "Morskie opowieści" i "Statek": 

Wymieniłam je na : 

- ATC Ibiska pt. "Morze"

- ATC Eight pt. "Czas" 

- ATC od Kiziulki pt. "Owoc"

Śliczne! Prawda?

A tu moja pełnia szcześcia :)

Pozdrawiam serdecznie!

3 komentarze:

nataly pisze...

Gratuluję pierwszych ATC! na prawdę są świetne, moim zdaniem. :)
A wymienionych pozazdraszczam. :)

Katrina pisze...

Wspaniałe ATCiaki - wcale nie widać, że pierwsze w życiu. :)
Szkoda, że nie udało nam się też wymienić. ;)

OLIWKA pisze...

a ja nie mam zdjęc swoich karteczek - zabrakło czasu :(