niedziela, 11 października 2009

Kartka i notes

Taki mini- notesik zrobiłam dla bardzo sympatycznej dziewczyny mojego szwagra :) . 

Zawieszkę stanowi gazetowa wstążka Eight, guzik i koralik



A tutaj kartka urodzinowa dla młodego mężczyzny, który uczy się gry na gitarze i marzy o własnej gitarze elektrycznej :). Kartka ta "powędrowała" również na wyzwanie 35 "Styl męski" na blogu Scrapujących Polek (wg zasad: bez kwiatków, przynajmniej 1 guzik, kolorystka dowolna).


Jak narysowałam pierwszą gitarę, to Córcia powiedziała, że to rybka.... ha ha :D:D

7 komentarzy:

Mazmika pisze...

Świetna gitarowa karteczka, a i notesik niczego sobie...Brawo :)

Natalia pisze...

Ale fajnie widzieć przydasie w akcji:)
Bardzo ładnie Ci wszystko wyszło:)
Pozdrawiam Cię serdecznie:)

Songaja pisze...

Kartka z gitarą bardzo pomysłowa i notesik też świetny. Cudne prezenty ludzie dostaną.
Pozdrawiam

Dorota pisze...

Karteczka świetna, fajny pomysł i męska kolorystyka!
Notes słodki :)

Margaretka pisze...

Gitara EXTRA!!!Świetna męska kartka, notesik bardzo ciepły!:)

Nowalinka pisze...

Sama rysowałaś gitarę? Świetna kartka :)

Luna77 pisze...

Dziekuję dziewczyny za miłe komentarze :)
Tak Madlinko, przydają się przydasie :).
Nowalinko, w rysowaniu gitary wspomogłam się niestety po części clipartami, bo jak napisałam w poście, mój pierwszy rysunek gitary elektrycznej przypominał (wg mojej Córci) rybę :D