poniedziałek, 19 października 2009

Towarzysko :)

W weekend odbyło się w uroczej Herbaciarni w Brzegu spotkanie uroczych wrocławskich i brzeskich scraperek :), a mianowicie: Eight z Córcią, Ibiska, Czarownicy, Katriny, Oliwki, Milki, Maugo i  mojej skromnej osoby :). Było  klimatycznie, inspirująco, smacznie, wesoło, handlowo/wymiennie, fotograficznie ... po prostu fajnie :)

Mam mało zdjęć i jakoś tak wyszło, że niezbyt dobrej jakości, ale co tam ( może dziewczyny mi wybaczą :) )







A takie (zaległe) ATC dostałam od Oliwki (temat: Światło) i od Katriny(temat: Podróże) - jeszcze raz dziękuję dziewczyny :*

Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że znów niedługo się spotkamy :)

4 komentarze:

Rachel pisze...

no ja już się nie mogę doczekać Wrocławskiego spotkania....:)

Lena Wz pisze...

Super :-) Fajna fotorelacja :-D
Szkoda, że mnie tam nie było...
Do zobaczenia we Wrocku :-)

Magdalena Przybytek pisze...

Pozdrawiam serdecznie i też chetnie wybrałabym sie na takie ale wrocławskie spotkanie ;)

ALEXLS pisze...

Ja juz sobie obiecuje, ze kiedys jak bede planowac przylot do PL to wlanie pod katem jakies zlotu;) Po cichu zazdraszczam takich spotkan...Fajnie by bylo na zywo spotkach blogowe kolezanki:)

Zapraszam po odbior wyroznien:) Pozdrawiam!